Politica de retur

Politica noastră de rambursare și rambursare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb. Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original. Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de retur. Nu acceptam produse care sunt produse intime sau sanitare. Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Vom solicita chitanța sau dovada achiziției pentru a vă procesa returnarea. Există anumite situații în care este oferită doar o rambursare parțială:

  • Orice articol nu este în starea sa originală, inclusiv atunci când articolul este deteriorat din alte motive decât eroarea noastră.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare.

Întoarcere

Odată ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța dacă returnarea dvs. este aprobată sau respinsă.

Dacă solicitarea dvs. este aprobată, returnarea dvs. va fi procesată, iar costul returnării va fi creditat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată în termen de 15 zile.

Rambursare întârziată sau lipsă

Dacă nu ați primit încă rambursarea, verificați mai întâi contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi, contactați banca dvs. Este adesea nevoie de ceva timp de procesare înainte ca returul să fie expediat.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la lincosmosuper@gmail.com

Produse la reducere

Doar articolele cu preț obișnuit pot fi returnate. Articolele cu reducere nu pot fi returnate.

Schimbul

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la lincosmosuper@gmail.com și să trimiteți articolul la: Chișinău, Bd. C. Negruzzi 2/4, Sala Mare, et.1 Open Space.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou la cumpărare și a fost expediat direct către dvs., veți primi un certificat cadou pentru suma rambursată. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare sau persoana care oferă cadoul și-a trimis comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care oferă cadoul și acesta va ști despre returnarea dvs.

Retururi de achiziție

Pentru a returna un articol, trebuie să îl trimiteți prin poștă la următoarea adresă: Chișinău, Bd. C. Negruzzi 2/4, Sala Mare, et.1 Open Space.

Sunteți responsabil pentru plata propriilor costuri de transport atunci când returnați articolul. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costurile de transport pentru retur vor fi deduse din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru sosirea articolului dvs. schimbat poate varia.

Dacă returnați articole, vă recomandăm să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărită. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Este nevoie de ajutor?

Contactați-ne la lincosmosuper@gmail.com pentru întrebări referitoare la rambursări și returnări.